tisdag 16 juni 2009

Stackars mig

Jag har lite beslutsångest. Det är så att jag fick ett presentkort hos Efva Attling i avslutningspresent och nu vet jag såklart inte vad jag vill köpa. I och för sig är det ingen brådska men smycken är ju alltid kul. Halsbandet Make Love Not War (1800 kr)tittade jag på redan till förra årets konfirmation men den gången slutade det hela med halsbandet Mother Earth och ringen From Here To Eternity. Ringen The Twist (1400 kr) har jag också spanat in och den är helt enkelt är väldans söt. Så, er hjälp. Vilken ska jag välja? Eller?
Köper jag halsbandet får jag lägga till 800 medan jag bara behöver betala 400 extra för ringen. Det känns lite som att ringen är lättare att använda, halsbandet kommer inte vara det jag har på mig förjämnan utan blir mer som ett komplement till mitt guldhalsband. Nu ser jag att man inte ser vad som står på de två brickorna men det är helt enkelt Make Love Not War med blindskrift. Nackdelen med ringen är att man får så fasligt bleka händer av silver. Den här grådassiga vinterfärgen på huden lyfts fram mycket mer och det gillar vi ju inte.
Men som sagt, ringen är nog favoriten hittills. Vad tycker ni?

1 kommentar:

Mich sa...

Håller nog med dig, ringen ;)<3