tisdag 23 juni 2009

Hurtigt värre

Vi köpte frukt, jag och Sara. Och glass förstås. Sedan lade vi oss i solen och pratade lite strunt, som vanligt. Lite senare fick mamma för sig att vi två skulle hämta Terrorist-Tuva från dagis. Visst. Så tog vi vårt pick och pack och gick på en liten promenad. Sa hej till Sandro hann vi också med. På vägen hem åkte jag och Tuva linbana. Hon två gånger och jag fem. Vi kom hem och fortsatte prata om allt och inget. Åt efter det middag och vid halv sju gick vi ner till flickans fysträning på Ekvallen.
Det där var väl...pretty much everything.

Förresten måste jag berätta att jag drömde en underbar dröm natten till i dag. Nämligen att vi kände Malin Wollin. Fotbollsfrun herself! Min stora idol (tillsammans med Pappa Rudolf såklart). Dream coming true så det stänkte om det. Problemet var ju dock att det var just en dröm.

Inga kommentarer: