måndag 20 april 2009

Wollie Bollie!

Kenny var grym! Åhh vad jag älskar omogen humor. Ni vet så där übertöntigt så att allt de gör blir hysteriskt roligt. Handlingen har jag ingen riktigt koll på, det var nog inte den som var huvudsaken med filmen heller, men Johan Rheborg tillsammans med Björn Gustafsson, Johan Glans och Sissela Kyle gjorde det hela sjukt ändå. Oj vilken bra svenska jag använder i dag. Däremot var det en sak som störde mig och det var att Rutger Oversmarts ena medhjälpare var lite väl lik Hitler- både kläderna och frisyren. Kan inte tänka mig att det bara är jag som reagerat på det och förstår liksom inte det roliga. Inte i det här sammanhanget i alla fall.
Funderar på om jag inte ska se den här på fredag också med gänget (gänget som inte vet vad Kenny Starfighter är egentligen!!!), det är den värd.
Ischlo Pischlo snart är det skola!

Inga kommentarer: