söndag 5 april 2009

Grattis Tea

Nu har vår beloved Tea varit 16 år i 49 minuuter. Yay! Äntligen kan vi sno en tränarbil och ta en tur runt stan. Eller hålan. Örebro är inge vidare stort.
Vi förlorade åttondelen efter straffar. Men what the heck, världen går inte under och bara för att man missar en straff är det ingen som blir arg. Shit happens (mostly to me so don´t worry).
Oj oj oj nu får Sara hostanfall. Päron i halsen.
Jag missade min straff och visst jag kanske har urusel inställning men varför ska jag vara arg? Jag kan inte göra något åt det nu och då kan jag lika gärna göra det bästa av det. Skratta. Haha det är nog det bästa jag vet, att skratta eller bli skrattad åt.
Måste också berätta att Frida på något sätt fick för sig att Ron Weasly i Harry Potter satt med i Let´s Dance-juryn. Bra där.

Inga kommentarer: