söndag 26 april 2009

I have to träna min english

So this post´ll be in spanish. No, I´m just skämting. In about 13 hours our flygplan will take off från Skavsta and after...hmm...like...uhh...you know(no you don´t but anyway)...never mind. Svenska är roligare. 10.50 lokal tid landar vi på Stansted och ska efter det försöka ta oss in till stan och hotellet. Inga bussar är bokade men vi ska tydligen "ha is i magen". Det går ju trots allt bussar och tåg var 15:e minut så det löser sig nog. Observera nog.
Nu sms:ade Zebbe och frågade om jag skulle hamed mig något speciellt imorgon. Tja, trosor, strumpor och tröjor kan ju vara bra, svarade jag. Antar att han menade mat och nej, det ska jag inte ta med. Jobbigt. Tänk vad lätt det hade varit om man slapp äta, och billigt! Oj vad mycket pengar vi hade haft att roa oss för då.
Jaja nu säger jag god natt och hej då för det kommer inget inlägg imorgonbitti. Är hemma på torsdagkväll men ett till inlägg kommer förmodligen inte förrän på fredag. Ha det bra och hoppas det regnar p er, det skulle det tydligen göra i London och det vore ju förargligt om vi åkte ifrån solskenet.

Inga kommentarer: