söndag 5 april 2009

På väg hem

JAG HATAR DET HÄR! JÄVLA HELVETES FITTINTERNET JAG SKA SKJUTA HUVUDET AV DIG!!!! Ännu en gång hade jag skrivit ett inlägg och så sparas det inte. Okej, andas och försök komma ihåg vad du skrev.

Sitter i bilen och ni kan ju gissa vart vi åt nyss. Usch McDonalds är inte gott när man ätit det 5 gånger på två veckor. Men det var faktiskt inte mitt fel att det inte fanns något annat här på landet. Men ni kan vara lugna, jag tänker inte gå och säga att jag får dåligt samvete för det får jag absolut inte. Det är ju inte så att jag går upp ett kilo bara för att jag äter lite för mycket onyttigt. Och så länge man inte får leversvikt eller något så är det bara löjligt att säga att man själv är dålig. Herregud ät och var glad! Tänk på barnen i Norrland! De äter bara renkött och mossa och hur jävla kul är det? Nej precis och bor man dessutom i en kåta är det ju inte bättre.
Stannade kvar och kollade på 94:ornas åttondelsfinal. Det slutade med straffar, precis som våran match i går. Skillnaden var att de vann, mycket tack vare Emma i mål.
Är hemma om ungefär en halvtimme och jag ska duscha!

Inga kommentarer: