lördag 18 april 2009

Fullspäckad lördag

Huh, vad har hänt undrar ni? Skall Fanny göra något på en helg? Jodå, och hon skall göra nytta! En sista nyhetsbevakning måste skrivas innan nästa fredag och tid i veckan kommer jag inte ha. Egentligen hade jag inte behövt lämna in den förän sista april men vi är ju far away in London City den 27:e-30:e. Shit jag har verkligen ingen koll på vilka bokstäver man lägger bakom vilka tal, det måste jag nog ta och lära mig. Men i alla fall, jag vill helt enkelt ha bra framförhållning för en gångs skull. Eller, ja, man kan ju prova.
I eftermiddag är det innebandyfinaler (herregud nu står Muminmamman och flåsar mig i bakhuvudet!) men fråga mig inte varför jag skall titta, det finns nämligen inget tråkigare än att titta på innebandy. Efter det, alltså ikväll, är det Kenny Starfighter som gäller med Papí och Muminmamman. Förmodligen i Sickla.
Ha det bra och hoppas ni kom in på era valda gymnasielinjer (vilket inte borde varit något problem med tanke på poängmedianraset).

Inga kommentarer: