fredag 3 april 2009

Inkommande samtal: Okänd

Jag svarar:
- Aa det är Fanny.
- Jaa hej det är Monica från Body Joy!
- Haha hej på dig.
- Vart är du?
- Ehh på väg till Örebro.
- Jaha för vi hade ju bestämt möte idag.
- Vaa?! Men jag har ju redan varit på möte hos er.
- Jag men det står här i min dator att du skulle ha ett till idag.
- Men Gud förlåt... men det känner jag inte igen.
Monica börjar asgarva.
- Meh hallå. Vad är det?
- HAHAHAHAHAHA!
...
- Nej Jennie vad fan! Din dumma jävel!
- Haha visst var det roligt?
- Haha jag tyckte väl att hon hade lite pipig röst. Var det din idé?
- Klart det var min hihi.
- Haha fan vad rädd jag blev. Du får INTE låna min dator för att blogga!
- Jodå det får jag visst det.
- Okej då haha.
- Nu ska vi fortsätta busringa.
- Gör så.

2 kommentarer:

jennie sa...

hahah, jag är bäst i världen ;D

Fanny sa...

Du tror det ja... ;)