måndag 20 april 2009

Jag måste:

  • Skriva en nyhetsbevakning innan fredag.
  • Skriva NO-arbetet om energi
  • Läsa i min nya och halvsega bok.
  • Skriva en analys på den (ja, man säger ).
  • Repetera all matte innan torsdag.
  • Titta på Syriana.
  • För att sedan kunna påbörja mitt SO-arbete om oljeindustrins utveckling efter 1945 och vad den betytt för världen.
  • Tvätta fönsterna i växthuset.
  • Med mera, med mera...

Som ni ser är det en jävla massa måsten och som ni vet är jag som Alfons Åberg- ska bara. Till exempel funderar jag just nu på om jag är hungrig eller bara sugen, om jag skriver det här för att komma undan läxorna en stund till och om jag får åka lilla caben till skolan imorgon. Jag har så mycket problem i mitt liv. Visst, många är väldigt trevliga problem men ändå. Okej, för att komma igång så säger jag nu att innan klockan har slagit 22.00 skall jag, Fanny Johansson, ha skrivit en nyhetsbevakning. Good bye ha en bra eftermiddag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Analys AV.

Fanny das wordgeek sa...

Jo man tror ju det men jag kollade hos Svenska Akademien och där stod båda. Tönt.