torsdag 23 april 2009

Fuck! Shit! Crap!

Självklaaaaart funkar inte internet på min laptop just precis nu när jag behöver det. Måste maila min sista nyhetsbevakning till den stationära datorn för att kunna skriva ut den men nej, Murphy´s law slår till igen. Tänk att det alltid skiter sig när man MÅSTE göra något. Får helt enkelt släpa laptopen med mig imorgon till mamma innan skolan, föra över texten till USB-minnet och sedan skriva ut den i skolan. Usch, jävla mycket snack om skolan för tillfället men tyvärr är det så att jag älskar skolan och att den just nu, tragiskt nog, är mitt liv. Sorry men jag ska ha mina (minst) 300 poäng vare sig jag får gå över lik eller inte.

Men allt är inte hemskt, Fredrik blev min räddare i nöden igår. Han tog med skorna från Hemmestahallen så att jag kunde få mina inlägg i morse. Tack hörru! En annan sak som också är bra är det imorse gjorda nationella matteprovet. Ni kan nog inte förstå hur nervös jag var innan men som vanligt var det lättare än vad man förväntar sig.
Och om fyra dagar smäller det! London here we come! Allt är nu bokat och fixat och vi har även börjat ta upp beställningar från diverse lärare. Iste (is-te) från Covent Garden är en sak, frågan är bara hur vi ska hitta rätt när vi varken fick namn på produkten eller affären. Vi får kolla imorgon helt enkelt.
Imorgon vankas detäven bio och sovning här hemma hos mig "i bushen", som Mich sa. Hon och Z hämtar mig i skolan och så möter vi Sara och Bella i stan. Yay!

Inga kommentarer: