söndag 19 april 2009

Det blev inte som det var tänkt

Igår, alltså. Ingen nyhetsbevakning skriven och ingen Kenny Starfighter. Däremot har jag tvättat fönster! Som tur är var alla tvättade på insidan och utsidan är ingen större kraftansträngning så jag gissar att allt var avklarat på sammanlagt 1,5, max 2 timmar. Får 500 och eftersom att jag har chans att klara alla grundskolans kriterier för MVG i matte kan jag snabbt räkna ut att det blir 250/timmen. Jag är så smart. Förmodligen skall jag försöka hinna med hela växthuset också och det gör ju inte saken sämre. I alla fall inte plånboken. Synd att det är förjävla kallt ute bara, fryser fingrarna av mig.
I eftermiddag kommer det lite gäster så om det blir något Kenny eller inte har jag ingen aning om. Vi får se, som jag alltid säger. Yeah sure...

Inga kommentarer: