onsdag 1 april 2009

1 april

Och jag har inte lurat någon. Trist. Har jag blivit lurad då? Nää, tror inte det. Förresten är inte "...jag har blivit luurad ohwow!" en låt? Björn Rosenström kanske? Skit samma.
Århundradets skämt hade svenska staten annars kunnat stå för. Tänk om IPRED-lagen egentligen bara var ett väldigt välplanerat aprilskämt och att de istället ändrat lagen åt andra hållet, fri nerladdning åt alla! Önsketänkande I guess.
Sitter och gör en bilduppgift, kan ni tänka er! Eller jag satt och gjorde en bilduppgift, jag har pause just nu. Den ska vara inlälmnad imorgon så jag kom på att det kanske var bra att göra den nu. För om man pratar i gerundium (och det kan man om man har Kataríína som spanskalärare) så bloggar jag. Estoy blogando, helt enkelt. Förutsatt att Att Blogga är Blogar men det har jag svårt att tro. Ibland går chansningar hem men...

Inga kommentarer: