onsdag 1 juli 2009

Angående mina födelsedagspresenter

Jag skrev ju lite längre ner att jag kommer få pengar till en skinnväska i present (min mamma är nämligen värdelös på att inte börja skratta när man håller korsförhör om sådana saker). Var i går inne på Stockmann i centrala Åbo och hittar *badabambambambam*- en alldeles perfekt väska ifrån Longchamp. Så underbar. Så perfekt och precis den storleken, exakt rätt färg och sömmarna jag vill ha. Dock var det ett liiiitet problem. Prislappen. Jag blir allvarligt talat ledsen när jag tänker på det men just för tillfället har jag inte 5000 kronor liggandes hemma. Åhh, varför fastnar jag alltid för de dyra väskorna? Av någon anledning är det alltid så här. Förmodligen har mitt ultimata väskideal vuxit fram ur bilderna på just de här sweindyra varianterna. Nu har jag suttit och letat efter en bild i 20 minuter men ni får vara utan. Om ni har lust kan ni googla på Longchamp Maxi Rival och se en liknande modell. Det är dock annat material och lite andra detaljer.
Som sagt, jag blir ledsen.

Inga kommentarer: