torsdag 16 juli 2009

Sysselsättning

Måste ju berätta vad jag gjort förutom att titta på en dumburk. Jo ser ni jag har köpit kjol. Ve och fasa. Till serveringen på lördag närmare bestämt. En svart penn blev det, precis som det skulle. Så nu är jag fitt får fajt för att tappa trettioelva tallrikar i golvet och spilla ut rödvin i brudens knä.
Och så har jag gjort nytta också! Jag har märkt upp alla mina nyckelringar med små klisterlappar på baksidan. Vartifrån de kommer och vilket år de är köpta. Tänkte att det kan vara smart att ha gjort det den dag jag sitter i mitt slott med nyckelringar upp till midjan och för allt i världen undrar vart det lilla Eiffeltornet kommer ifrån. Jag vet nämligen att jag kommer bli senildement. Om jag brås minsta lilla på pappa kan jag lova er att ni får gå med namnskyltar när ni träffar mig om 40 år. Fast grejen är att jag har minne som en ko så det kanske inte blir några problem.

Nu har ni fått era sabla bilder. Var glada och titta.

Inga kommentarer: