söndag 26 juli 2009

Ett sista inlägg!

Jag är tvungen men under dagen så kommer ni förmodligen höra om ett antal svåra lägenhetsbränder i Rinkeby. Håll utkik på nyheterna och i tidningen så kanske ni får se Mr. Johansson himself. Pappa alltså. Han blixtinkallades imorse och kommer antagligen vara den som svarar på medias frågor. Ohja, jag är stolt. Men varför ska det alltid bli så här? Att jag varje gång missar hans 15 minuter i rampljuset? Flera gånger har kompisar sagt "Åhh jag såg din pappa på tv!", "Inte jag...". Dålig timing.
Och om ni undrar så vet jag massa hemlig insiderinformation. Synd för er.
Med detta ville jag alltså berätta att jag från och med nu är lite bättre än er. Kändispappa var det här!

Just det! Det här inlägget kommer synas högst upp så de som publiceras under veckorna kommer alltså hamna under det här. Scrolla ner helt enkelt.

2 kommentarer:

jennie sa...

ojj, fan så ballt! kan jag få köpa din pappa? har alltid önskat mig lite publicitet :)

Linnea sa...

haha, jo tyvärr verkar det så. Epidemi eller vad det kallas..