torsdag 9 juli 2009

Hihihohohaha

Nu är jag så där jobbigt trött igen. Alltså, jag själv tycker inte att jag är jobbig men mamma delar tyvärr inte min uppfattning. Men hon är störd. Hon slog in min gigantiska skinnväska i två rullar presentpapper.
Förresten (usch vad jag använder det ordet nu för tiden) så var våtdräkten jag hade kollat på slut, i alla fall i small och medium var en aaaaaning för stor. Den skulle komma in igen om en och en halv vecka så vi köper den då.
Dessutom har jag skrivit dagens elaka Dessiekommentar. Hon sa att "hon hört av världens blondin" att hon inte visste vem Reinfeldt var och menade ju på att han har "högst sättning här i Sverige, efter Kungafamiljen dåra..." Jag svarade då att jag minsann hade hört om världens blondin som trodde att kungafamiljen hade minsta lilla makt här i Sverige.

Ett "Dumma unge" fick jag också in.

Inga kommentarer: