onsdag 8 juli 2009

Rätt åt er

Sitter ännu en gång på altanen och skriver. Mest för att jag väntar på maten. Tjihoo, nu kommer mamma med melon! Vi har strålande sol och nästan ingen blåst alls medan ni hemma i Gurra sitter under tjocka moln. Jodå, det dåliga vädret stannade precis vid fastlandet. Den fina är att det i normala fall inte brukar ta lång tid förän även vi är dyngsura men i dag verkar bli en bra dag. Ida fyller förresten år och jag skickade ett gratulationssms:
"Gratis på föddelsedaggen:-) håppas solen schikar framm ock att du får mågna fina kapet<3"
Men så glömde jag ju att berätta en sak så det blev ett sms till:
"Bwt! Jag fikk MGV i Sverige!"
Hon blev glad. Bäst för henne det.
Ska antingen åka vattenskidor eller surfa i eftermiddag, kan inte bestämma mig...

Inga kommentarer: