lördag 25 juli 2009

Om mig

Tack Gud för alla dessa Facebook-test! Hur i himmelen skulle jag annars veta vem jag egentligen är? Här kommer en liten presentation av mitt nyfunna, RIKTIGA jag:

Till att börja med är jag så svensk man kan bli. Jag vill inget hellre än att komma överens med alla och förbli neutral, men vet även hur man är tuff när det behövs. Jag är lyckligt lottad. Jag borde ärligt talat ha ett certifikat för att jag är så jävla allmänbildad. Är mycket smartare än en femteklassare och är därför bättre än de flesta, världsherravälde nästa! Mina lingvistiska kunskaper är excellenta och imponerande och jag pratar väldigt mjukt och snabbt, med undantag för när jag är arg... Jag tittar däremot lite för mycket på amerikanska tv-serier och har en tendens att vara en aning ful i mun. Men tack vare dessa kunskaper är mitt framtida yrke lärare (som jag alltid sagt och egentligen avskyr). När det kommer till utbildning och barn är jag herre på täppan. Just nu kan det hända att folk kallar mig nörd eller tönt men när jag om några år tar min examen kommer de minsann att krypa till korset och göra vad som helst för att få sköta min trädgård. Jag ska däremot tänka på att vara ung så länge jag kan och inte växa upp för fort. Mitt motto här i livet är annars att våga drömma, vilket är något jag aldrig upphör att göra. Jag vet att det är menigen att jag ska göra större och bättre saker och mina drömmar driver mig till att göra mer saker i livet.
Min humor är väldigt sarkastisk och jag är personen som på något sätt gör obekväma situationer eller mördartråkiga lektioner roliga. Det är mig folk kommer till när de behöver piggas upp med ett gott skratt och detta är heller inget jag säger nej till.
Jag borde åka till Venedig och hade jag gått på Hogwarts skulle Trolldryckskonst varit min paradgren. Jag blev dock placerad i Ravenclaw för min intelligens, kreativitet och visdom. Jag borde köra en Corvette och skulle ha överlevt andra världskriget. Och om ni undrar borde jag definitivt ta och städa upp i mitt vardagsrum nu...

Men trots allt detta är jag egentligen en arrogant och snobbig jävel som antingen föddes med en silversked i munnen eller helt enkelt är en överklass-wannabe. Är en riktigt attentionwhore och världens rövslickare, de jag däremot anser mig finare än dömer och avfärdar jag med en verbal spark i ansiktet.

Det är fasligt vad mycket man inte vet om sig själv. Nu slipper jag dessutom gå igenom den där identitetskrisen många har i tonåren, great baby!

Inga kommentarer: