fredag 3 juli 2009

Sysselsättning mitt i natten

I alla fall vid kvart i tolv. Har suttit och skrivit elaka kommentarer på Dessies blogg nu ett tag. Att jag sedan ljuger lite behöver hon ju inte få veta, huvudsaken är att hon tar åt sig. Åhh vad jag älskar att vara elak. Fast enligt Dessie skulle jag snarare vara avundsjuk. Oh ja, jag vill också ha en blogg som blir läst för att den är patetisk. Jag vill även skriva att jag har världens hetaste kropp och sedan lägga in en bild där jag gjort en stor, fet ruta över magen. Och en av mina största drömmar är att fettet (som jag då inte har i och med att min kropp är helt perfekt) på höfterna ska försvinna när jag gör 40 armhävningar. Gosh, jag blir illgrön av avund. Fast det syns inte, jag har ju tre burkar billig foundation i ansiktet.

Var tidigare hos Maddan, Amanda och Filippa och fikade. Det slutade som vanligt med att jag och Amanda sitter med skolkatalogerna och mobbar halva Kvarnberget. Ingen går säker. Jag fick veta en sak, ni vet hon som gick runt med en handduk på axlarna nu under vårterminen? I know why. Fråga om ni undrar, ni kommer garva läppen av sig. Vilket förövrigt är en sak som aldrig skulle hända Dessie. Det vill säga att hon skrattade så mycket att hennes patenterade Barbierosa läppar skulle ramla av och att alla killar skulle sluta kolla på henne. Jag menar, hallå! Hon är ju Dessie, the one and only liksom. I know you love her, bitches!

Inga kommentarer: