tisdag 14 juli 2009

Sorry för taskig uppdatering

Men jag har ett liv. Tro det eller ej. Åkte hem från Munkholmen imorse för att handla, duscha och bli firad av la familia de mi madre. Fick bland annat Benjamin Button på DVD och pengar till smått och gott. Typ Lost 4. Måste även köpa en svart underdel och ett par svarta tygskor till på lördag då jag ska servera på ett bröllop. Penge e bra (som stockholmare som tror att de är grymma på att härma andra dialekter säger).
Till skillnad mot de andra stannade jag dock kvar hemma och sover hos moster Bella i natt.
Så vad har vi gjort då? Jo, tittat på när Victoria kommer ett år närmare döden. Inte för att det är något bra men ändå. Vet ni jag är nog Sveriges mest rojalistiska 16-åring. Älskar allt som har med kungahuset att göra och för att inte tala om traditionerna. Kommer med glädje betala skatt som går till att bevara monarkin när jag blir old enough. Jag tror att allt detta beror på att jag är världens historianörd som för alla kokosnötter på Jorden inte vill avskaffa världens näst äldsta kungahus.
Jag upptäckte även en del saker när vi tittade. Ett, att prinsessan Madeleine har klockan på fel arm. Två, att Helena Jonsson är fasligt lång. Tre, att Carl Philip blir snyggare och snyggare. Fyra, att Kungens byxor var i kortaste laget. Fem, att Victoria är väldans lik min idol här i världen Fotbollsfrun (som jag förövrigt drömde dog i natt och vaknade upp med tårar i ögonen. Nästan). Sex, kan man ha. Sju, att Malena Ernman är cool vilket i och för sig inte var något nytt.
Grattis för fan Vickan!

Inga kommentarer: