fredag 17 juli 2009

Jag är nästan känd

Jag gick och funderade i stan i dag. På att jag måste ha sett minst en kändis innan jag åkte hem. Hoppade på tunnelbanan mot Slussen och fick se Sibel! Sveriges C-kändis nummer ett liksom! Fy fan vad jag är cool, vill ni ha min autograf nu? Lizette är också ganska häftig men det var ju jag som upptäckte celebriteten. Plus att jag såg Svenne! En man som ni inte har någon aning om vem det är om ni inte pratat om scouterna med mig. Här är han på Youtube:
Mycket speciell människa det där...

1 kommentar:

Linnea sa...

Joooo Tandställning!! Nej, men det är faktiskt så att jag har haft ont i min högra tand under en längre tid och vi tror att det beror på att jag inte kommer åt att rengöra där med tandborsten för att det är så trångt - jag hade fått en infektion där (usch vad äckligt det låter ;D) i tandköttet. Så det är inte enbart för estetiska skäl utan jag går faktiskt omkring och har "tandvärk" typ hela dagarna. Bara det att tandvården inte tycker att jag har tillräckligt bettfel för att få tandställning gratis. Så, då har jag informerat lite, haha ;D