onsdag 22 juli 2009

Jag har funderat

Alltså har jag haft på tok för lite att göra den senaste tiden. Men i alla fall, om ni kan svara på min funderingar så kan ni kommentera.

  1. Vilken musik kan allas vår Zlatan lyssna på mån tro? Timbuktu flyger direkt upp i mitt trånga huvud.
  2. Varför är glassen alltid hårdare när den varit i frysen (ugnen tänkte jag skriva) en andra gång?
  3. Om ni sett eller läst Harry Potter 6 så kanske ni har ett hum om den där sörjan Felix Felicis? Ni vet den som gör att man lyckas med allt man tar sig an? Min fråga, varför överkonsumerar de inte detta så att de kan utplåna Voldermort helt smärtfritt? Hur svårt kan det vara att komma på en sådan sak om jag gör det? Dumma britter.
  4. Borde det inte bli bättre väder snart? Jag menar lite mer ihållande. Tycker att det borde finnas en kvot av dåligt väder och en kvot av bra väder som måste fyllas varje sommar, alltså borde de bli strålande sol de kommande två veckorna!

Om ni inte har några svar så kanske jag har berikat er med lite jobbiga saker att fundera över när ni ligger där och försöker somna. Varsågoda.

Inga kommentarer: