lördag 4 juli 2009

Bra Tuva!

Kom in i vardagsrummet och fick se vad lilla terroristen höll på med. Hon gjorde konst. I mammas hår. Med 55 hårspännen och ett stort guldfärgat plastlöv. Snyggt värre serru. Bilden på det färdiga verket fick jag absolut inte lägga upp på bloggen för då skulle mamma bli extra bitterfittig men hur ofta läser hon min blogg egentligen? De gånger hon frågar om den heter halvplastfinnen eller plasthalvfinnen och det händer typ en gång i kvartalet. Alltså, här har ni material samt konst, signerat Tuva, 6 år. Hon satte sedan igång med att massera mammas huvud och då säger hon:

- Åhh du är så duktigt på det här Tuva!

Jag säger:

- Jaha, så det är inte jag menar du? Jag fick ju fan betalt förut!

- Ja men du kan få 20 spänn men du vill ju inte.

Tuva:

- Då ska jag ha TVÅ kronor!

2 kommentarer:

Linnea sa...

Haha, helt säkert! ;)

Isaura sa...

*SVAR om "You have four eyes!":* Jaha, det hade jag inte en aning om. :)