lördag 25 juli 2009

Jag gick in

Det var så jävla kallt att sitta ute så de andra får sitta och skratta som hyenor utan mig. Visst, det var väldigt kul så länge det varade men jag måste ju slänga in ett eventuellt sista inlägg innan jag åker. Eller ja, som ni kanske förstått så kommer det publiceras inlägg under veckorna, skrivna i förväg om lite allmänna saker som ni inte visste att ni ville veta. Som vanligt när det gäller den här fula bloggen alltså. Tror jag skrivit fyra nu så det blir till att kladda ihop något osammanhängande crap. Men det ska jag väl klara av. Det har ju inte varit några problem hittills.
Som sagt, nu blir det bloggsemester i två veckor (för det är sååå jobbigt att ni anar inte) men fortsätt kika in efter inlägg. Det kan komma ett var tredje eller var fjärde dag. Men akta er vad kreativ jag kommer vara efter 14 dagar i skogen...
Peace out hörrni och ha det bra, det ska jag ha.

4 kommentarer:

Frida sa...

Du har bara inte insett ännu att alla dina läsare faktiskt är sånna som mig, marika, dig och ramin. Som visst bryr sig om skolan och sånt, fjortisarna håller till på andra ställen. typ dn och paow

Fanny sa...

Hihi nu hänger jag inte riktigt med. Jag skyller på trötthet. Men nädu, jag har en hel hög läsare som jag VET inte bryr sig ett dugg om skolan ;)

Frida sa...

Min jag gör oc hja gblir ledsen när du säger så :( det liksom sårar mig

Fanny sa...

Säger vad? Jag hänger absolut inte med. Har jag skrivit någon kommentar på din blogg som kanske misstolkats? Om jag har skrivit något dumt så ska du inte ta illa upp, det var i så fall inte meningen och med all sannolikhet menade jag inget illa :) Och om det var något vanligt ironiskt shit så är det just ironi, inget annat :P