tisdag 7 juli 2009

Home at last

Har som tidigare sagt firat Johan hela dagen, därav bristen på läsbart skit för eran del. Mat har vi fått, fika i plural har vi ätit och skrattat åt folk som ramlar på vattenskidor har vi gjort. Blev erbjuden att åka i morgon, vågar jag det mån tro?
Pappa ringde förresten. Han berättade att han satt och kollade på biljetter till Detroit-St. Louis och att det bara fanns ett fåtal crapplatser kvar för flera tusen. Visst skulle han köpa dem om jag ville men vi kom överens om att det är ganska onödigt. Bättre lycka (läs: framförhållning) nästa år! Jag skulle höra av mig när jag kommit på vad jag vill ha och vet ni, jag tror att jag vill ha pengar till en våtdräkt. Johan fick en i dag och våran som jag hade förra året är direkt värdelös. Ser ut som Dr. Mugg. Ska säga det till Papá.

Inga kommentarer: