fredag 10 juli 2009

Motion

Är onödigt. Mår man bra behöver man den inte och är man sjuk ska man akta sig. Trots detta har jag gått värsta promenaden i dag. Fram och tillbaka från Ramsviken till Björkvik. Vad kan det vara, någon mil kanske? Huh, inget jag kan rekommendera, är så fasligt seg just nu. Förmodligen för att jag inte rört på mig (men få undantag) sedan slutet av april när innebandyn slutade. Fy bublan för det säger jag bara. Däremot är det väldans skoj att titta på andra som rör på sig- ÅF Golden League på TV4 är ett ypperligt tillfälle. Måste säga att herrarnas 100 meter aldrig blir tråkigt. Och inte damernas 100 häck heller för den delen. Trist att Kallurs inte är med men har man följt den grenen i några år spelar det inte så stor roll. Harper vann för övrigt igen, 12.74 tror jag. Nu är det 100 meter slätt för damerna, satsar på Kerron Stewart....HA! Jag är bäst! 10.75, helt sjukt! (Mycket utropstecken nu) Det är tydligen femte snabbaste tiden någonsin och även bästa loppet sedan Sevilla-VM 1999. Nu rev Isenbayeva.

Som om ni skulle bry er...

Inga kommentarer: