lördag 25 juli 2009

Everything´s big in America

Har ni tänkt på hur sjukligt många talk shows det finns i USA? Jag har, det är därför jag skriver det här och hjälper er att slösa bort era liv i sann 2000-talsanda. Vi har Ellen DeGeneres, Jimmy Kimmel, Larry King, Jay Leno, David Letterman, Conan O´Brien, Rosie O´Donnell och Regis & Kelly. Och det här var några av de som bara bjuder in kändisar. Utöver dessa finns det med all FBI:s säkerthet minst en biljon till. Typ Oprah men hon ligger bara på en tredjeplats (tror jag att det var) på listan över de mest inflytelserika kvinnorna inom den amerikanska nöjesindustrin så hon är en nobody.

Kan ni tänka er vilka pengabelopp som åker torktumlare i den här branschen? Men jag klagar inte, så länge allt finns på YouTube är jag nöjd. Speciellt under pågående Lost-abstinens. kan rekommendera er att titta på Evangeline Lillys framträdanden hos Kimmel, Letterman och DeGeneres. Rolig figur det där.

Inga kommentarer: