torsdag 2 juli 2009

Flora by Gucci

När vi i går kväll strosade som allra bäst inne i Tax Free-affären på båten fick vi se att Gucci lanserat en ny doft. Gick fram och luktade och kände att parfymen inte var så dum, jag till och med riktigt god. Sprutade lite på vänster underarm och gick vidare. Hämtade en duschgel från Guerlain till farmor och fyllde på förrådet av Ferrero Rocher. Jag, Sara, pappa och Muminmamman betalar och när vi står utanför shopen säger Taru:
- Men hittade du inget mer du ville ha?
- Nja, inget speciellt men den här parfymen var ganska god. *Sträcker fram armen och Taru luktar*
- Vad har du för parfym nu?
- Ehh just nu ingen. Min Dior tog slut.
- Ja men vill du ha den här då?
- Haha asså då är det ju bättre om jag går in och provar lite fler.
- Jaa men vi sitter uppe på 8:an så hämta oss när du bestämt dig.
Sagt och gjort. Ont i huvudet fick vi på kuppen också men nu sitter jag alltså här med Flora (by Gucci) lite varstans på kroppen. Det gillar vi.

Inga kommentarer: