torsdag 23 juli 2009

Cybervåld?

Försöker få Ida (Ceimertz) att lova att hon skall uppdatera bloggen när jag åker bort de två kommande veckorna. Först var tanken att hon skulle skriva egna inlägg men det totalvägrade hon tydligen. Kravet vid det första utgallrings stadiet av bekanta var att det var en person som har lätt för att spåra ur och flippa totalt. Som en trött 5-åring på hasch. Ida var ett utomordentligt exempel. Ni skulle bara se henne och Lizette när det har gått lite för långt...
Nu har hon i alla fall kompromissat lite och vi har kommit överrens om att jag skriver alla inlägg i förväg och att hon sedan publicerar ett varje dag. Mötas på halva vägen? Ibland är till och med jag tvungen. Mina fenomenala övertalningsförmågor är en aning fysiska och fungerar inge vidare via Internet, tyvärr. Nej hörni, jag får gå en kurs i manipulation någon gång. Eller maniplipation, som Lizette sa.

Inga kommentarer: