tisdag 15 februari 2011

15:e februari

I dag fyller AIK 120 år, förstår ni hur gammalt det är? När matcherna kommer igång och det blir en överlevbar temperatur ute ska jag börja åka tunnelbana på från skolan på matchdagarna. Bara för att få gå längs västra läktaren och börja gråta när hela stadion sjunger Å vi e AIK. Jag får gåshud bara av att tänka på det.
Annars då? Jo, jag köpte nya hörlurar idag efter den mycket jobbiga insikten om att jag inte skulle köpa mitt sjätte par SkullCandy Ink'd. Satt och trånade efter de mintgröna UrbanEars Plattan på hemsidan igår men kom imorse på väg till bussen på att nej, jag kommer inte stå ut med glappande/helt jävla jättetrasiga lurar mer än en dag och beställning från hemsidan av de udda färgerna tar ju några dagar. Tog därför en liten lunchshopping och kom från OnOff i Skrapan med ett par vita. Men vitt är bra, det funkar till allt. Dessutom är jag övertygad om att de kommer hålla längre än i två månader, känns bra.

Inga kommentarer: