söndag 13 februari 2011

Ambivalent confusion in association with Arla Mellanmjök

Man är lagom förvirrad när man går och dricker ett glas mjölk för att man tror att man kommer tycka att det är gott. Utan kakor går det ju inte, fy. Har packat och sitter och beundrar mina ben som vid epileringen igår blev sjukt lena, för första gången typ. Det känns faktiskt jättebra. Nu lägger jag ut en annons som kommer uppdateras under veckan: nästa helg vill jag spendera pengar och det vill DU också! Jag har inte köpt kläder på allt för länge och jag är dessutom jättetrött på att leva på sparkassa bara för att jag har känslan av att jag måste spara pengar just nu. Det tråkiga är att jag måste köpa nya hörlurar och en extern hårddisk först och främst. Eller nej, jag måste faktiskt inte köpa en extern hårddisk, jag har bara blivit itutad att allt kommer raderas snart från båda datorerna av någon oresonelig anledning. Hörrni, jag raggar översättningsjobb- känner ni någon som har en hemsida som måste översättas till engelska? I'M ON IT! Nu behöver ni ju inte tro att språket jag använder i träningsbloggen är det jag i vanliga fall kör med så oroa er inte.

Sitter och pratar med Elin på Facebook och hon verkar på riktigt ha blivit lite inspirerad av det där inlägget jag skrev om att folk som släpar sig till skolan varje dag har karaktär (och det grundar jag faktiskt inte på att hon säger "FANNY DU INSPIRERAR MIG"). Hon sitter och bettar med mig och säger att jag ska få hundra spänn om hon:
  1. Missar en enda lektion den här veckan.
  2. Röker en enda cigg under veckodagarna fram till söndag, då jobbar hon tydligen natt och börjar gråta om hon inte får niko-kicken.
  3. Äter frukost i skolan. Jag sa att det får hon visst göra för annars kommer hon inte äta alls men nej, det är blodigt allvar.
  4. Nu fick hon någon vild idé om att låsa in ciggen ända till sommaren. HAHA TJENA!

Henne ska jag till Costa Rica med ensam i två veckor. Det kommer nog bli jättebra.

Inga kommentarer: