onsdag 16 februari 2011

I was wide awake in a sleeping town

Hoppade Mentor time och gick hem vid tjugo över två istället för tre, typ lite sådär jätteskönt. Vet ni, jag kom på en sak på bussen imorse. Grejen är att mina nya hörlurar gör ganska ont för oss med utstående dumbo-öron då brosket inte riktigt är med på noterna. Men så tänkte jag att hmm, om jag har dem på mig tillräckligt mycket så borde öronen tillslut omformeras (deformeras hehe) och därmed ligga platt mot huvudet som de gör på alla normala människor. Vad tror ni om det här? Kan brosk ändra form?
Väntar på mat och efter det ska jag svettas med Bella på gymmet. Åker därefter in till Solna och hoppas på att jag hinner göra engelskan och spanskan till imorgon. Wish me luck. Tack.
Åhh äntligen har de lagt till Neon Trees hela album på Spottan igen, i och för sig bara för Premium-användare men det dröjer inte länge förrän alla får lyssna. Är man smart har man dock redan importerat in albumet från iTunes, som jag typ.

Inga kommentarer: