onsdag 23 februari 2011

"Snart är det vinter igen"

Jo tack Tuva, jag vet. Hejdå snälla gå ut ur mitt rum.
Hon går inte ut, mitt bombnedslag till rum är tydligen mysigt. Så, borta.
Nyss hemkommen från ett spinningentimmespass och jag kan rekommendera er att inte träna sjukgymnastik samma morgon om ni ska cykla i en hel timme på kvällen. Imorgon kör vi på invalidstilen. Imorgon har jag dessutom en latin-presentation som jag inte börjat på, tycker ni att jag ska det? För det tycker nämligen inte jag och jag funderar dessutom på att hoppa den första och totalt onödiga spanskalektionen imorgon bitti. Vi tittar på film för att det är sista lektionen före lovet och vi precis haft prov, filmen är på engelska med spansk textning- hur mycket tror ni att man lär sig? Inget.
Har precis tryckt i mig två skivor nybakat surdegsbröd med avokado och äppelskivor på, ett äpple, en shake från gymmet utan varken kolhydrater, proteiner eller fetter- vad fan är det i då?, en kaka och ett stort glas oboy (enda sättet att få i sig mjök). Jag tycker att min återhämntningstaktik är jävligt bra när jag väl lägger manken till.

Inga kommentarer: