torsdag 17 februari 2011

Dag 5, 6 och 7

Något jag vill ha mer än något annat just nu:
First and foremost, ett helt korsband, priceless. Drömde att jag spelade innebandy i natt, sedan vaknade jag och tänkte ha, my ass heller. Det där med att önska mig sommar instantly blir jag bara rädd för, för när det blir sommar är det snart augusti och det innebär att jag börjar trean. Att börja trean innebär i sin tur att man har tio månader på sig att bestämma sig vad man ska göra om man inte vill kasta sig utför stupet utan kontroll på läget. Jag får ångest bara av att tänka på det, studenten kan vänta (även om jag är jävligt sugen på min studentmössa med inbyggd kamera).

Typ av killar jag faller för:
De som har och kan allt, tricky va? Men allvarligt, finns det något bättre än någon som rättar en med glimten i ögat?


Vad jag skulle göra om jag fick en miljon:
Probably spara 900.000, spendera 50 lakan och skänka bort 50. Låter väl rimligt?

Inga kommentarer: