torsdag 17 februari 2011

Det var jag och jag gjorde det bara för dig

Slemma van Helsing har lurat med mig på spinning (och core) imorgon och jag har feeeetångest. Ni förstår inte hur jävla bortblåst min kondition är efter en och en halv månad utan normal träning. Längst bak ska vi sitta och skämmas, en målis och en invalid- kan det blir värre? På förmiddagen blir det dock äntligen ett besök hos Artrokliniken och deras överläkare! Jag är lite nervös. Eller nej, men jag blir det när jag tänker på det. Det är liksom imorgon som allt avgörs känns det som. Ni får gärna skicka ett uppmuntrande sms någongång innan elva och säga att ni kommer sluta spela innebandy så länge inte jag kan spela, vare sig du spelar just innebandy eller inte.

Måste gå på toa.

2 kommentarer:

Ccic sa...

Jag slutade spela innebandy (för 2 år sen?) för att jag visste att du skulle göra illa knät. Faktum är att det var jag som gjorde illa ditt knä. Du vet bara inte om det än. Fast nu vet du ju.

Lycka till hoppas allt går bra!

Fanny sa...

Gud vad skönt att få veta det, tack Cicci, allt känns redan så mycket lättare :)