måndag 14 februari 2011

Varför idag är en bra dag

För att latin-provet inte gick så dåligt som jag trodde att det hade gjort.
För att NO-uppsatsen imorse ändå gick ganska bra, trots att jag diskuterade lite väl mycket om psykologiska teorier.
För att jag fått veta att jag ska till Artro-kliniken på fredag.
För att vi inte har några läxor den här veckan (fattar ni vad sjukt?).
För att jag ska ladda ner massa ny musik om en stund.
För att nedanstående personer firar två år idag.

Aa okej nu har jag letat efter en bild på Ida och Mathias i både datan och på Facebook men det finns ju för fan ingen! Skärpning och grattis! (Om du ser det här Mathias så får du inte glömma att ta med en neger hem från Afrika till Cicci!)

2 kommentarer:

Ida sa...

hihi :)
Men antingen är det jag som fotar eller så är det mathias. Då blir det liksom inga bilder på båda... men jag vet en från balen :D

Phanny sa...

Jo den såg jag också men då ser man ju liksom inte ansiktena :)