fredag 25 februari 2011

Let's celebrate

Nej, för min dag har pms. Det började med att jag såg en bil med reg-bokstäverna PMS, fortsatte med ett dumt jävla mattequiz där jag missade VG-kriterierna för att jag gjorde ett dumt jävla slarvfel och den där dumma jävla läraren suger. Fortsatte med att bryta ihop på Naturkunskapen över att samma lärare sjabblat till allt rejält. Kan kan med gott samvete säga att han är anledningen till att klassen inte fick resultaten de skulle men om jag drar hela historien från början kommer det här inlägget bli 80 rader långt. Orden räcker allvarligt talat inte till för att beskriva mina aggressioner just nu. Nu måste jag och Andrea skriva ytterligare en labbrapport för att säkra betygen. Och Elin förlåt för att jag sket i presentationen och vägrade gå upp, jag kan hjälpa dig komponera ihop en brutal plan för att göra du vet vad mot du vet vem. Jag får dessutom inte spinna ikväll- känner en förkylning på g och har man minsta lilla skit i kroppen får man inte opereras. Fan, jag måste träna ut all ilska.
Något som varit bra idag då, trots alla psykbryt? Idrotten med Facebook-undervisningen av den andra idrottsläraren sparkade rumpa och firandet av geografiläraren med fika, sånger, blommor, grattis-på-25-års-dagen-kort, spel och hela köret likaså.
Jag ska fira in det här sportlovet med att dö lite på allt.

Inga kommentarer: