söndag 27 februari 2011

Dubbeljakt

Vinterstudion och marabou till frukost, herrarnas dubbeljakt körs idag. Vet ni för tre år sedan var jag på konfaläger, fan vad fort tiden går. Skitsamma, jag tror inte att ni bryr er. Jag förstår faktiskt inte varför ni läser den här bloggen, det finns ju inte en enda vettig tanke någonstans. Hmm...undra om det är så att det här är stället jag får avreagera mina fåniga och totalt korkade sidor utan tankar på den perfektionism som jag konstant, jämt och ständigt eftersträvar. Här är det jag som bestämmer, mina regler och då får jag ge utlopp för det jag inte kan göra annars, även om jag är i stort sätt samma person i verkligheten som här. Min lekstuga där jag får rita på bordet och skriva Fanny är bäst på väggarna. Jo, så är det nog. Vad bra, då har vi rett ut det.
Sickla med mamma idag, inte en dag för tidigt.

Inga kommentarer: