måndag 14 februari 2011

Massive headache and some chocolate on top

Jag har haft ont i huvudet sedan imorse och slår någon om det inte gått över tills imorgon. Jag och fader åkte och körde lite bil, först upp- och ner- och ner- och uppväxlingar från ettan till femman och efter det lite vägkörning. Halt är det kan jag lova och jag förstår varför mamma lackar på folk utan reflexer som tror att de är odödliga. Hmm...jag vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska åka ut och kolla på träningen imorgon och om jag i sånt fall behöver något. Jo! Jag vet! Jag skulle kunna börja på filmanalysen jag ska göra till specialidrotten. Sjukt bra, då har pappa en anledning till att han ska hämta mig.

3 kommentarer:

anan sa...

haha erkänn att man inte ser folk alls utan reflexer, men växlade du från ettan till femman med en gång? hur mycke varva du inte då på ettan? hehe

anna sa...

oj jag skrev fel kan inte ens stava mitt namn XD

Phanny sa...

Hahahaha nej klart som fasen jag inte växlade från ettan till femman på en gång :D