söndag 13 februari 2011

Dag 3- Den här veckan

Resumé av veckan då!
  • Måndag: Var hos sjukgymnasten och fick ett träningsprogram. Debut på gymmet på kvällen.
  • Tisdag:...

Alltså jag vette fan, jag kommer inte ihåg så mycket. Jag har som sagt inlett min liv som gymkortsägare (jag är fett duktig, betalar det själv), inlett sönderlyssnandet av Maggios Jag Kommer precis som alla andra, varit ledig både onsdag och fredag, städat rummet så fort det blivit bombat varje gång, snott mammas Mulberry-halsduk, äntligen epilerat benen igen, fått agera back på träningarna, sovit hos Jenniepennie, skrivit ett latin-prov som gick käpprätt åt helvete, kunnat konstatera att det är fem månader kvar till min 18-årsdag och sett laget säkra en plats i division 3 nästa år! Ganska bra vecka måste jag säga. Tvivlar på att de två kommande blir lika chill men snart är det sportlov hörrni!

Inga kommentarer: