måndag 7 februari 2011

Alive again

Helt. Underbart. Jesus Kristus i himmelen vad jag har saknat den här känslan i kroppen, full kontroll och fortfarande spända muskler men ändå totalt avslappnad. Musklerna känns liksom påfyllda och varma, som en fetaostgegga intryck i en kycklingfilet direkt från ugnen. Eller en grillad röd paprikahalva med svampröra i. Grillat, mmm. Nej men fan hörrni vad bra det här känns, kul var det dessutom och Sara var bara lite pinsam (om man jämför med hur hon är annars). Övningen som kommer straffa mina lår något vidrigt mycket imorgon? 70 kilo på benpressen 12x3 rep. Hujedamig, men jag gjorde allt jag skulle och lite till så om (läs: när) jag klagar på smärta imorgon är det fullt berättigat. Imorgon ska jag dessutom hem till Sara innan vi går upp till träningen och kör lite sjukgymnastik i hallen och hon är van vid att jag är klen så det blir ju perfekt. Hon har tydligen fått för sig att jag kan det här med bloggdesignen i Blogger och vill ha hjälp med ett skolprojekt. Det blir nog jättebra. Säger vi.

Inga kommentarer: