måndag 28 februari 2011

*5 meter utanför mål* "BRA SKOTT!"

Tjejerna på scouterna samlar pengar för fullt inför deras Islandsresa i början av juli och trots att jag tackade nej till att följa med så känner jag att jag gärna hjälper till, i den mån jag orkar. De säljer tulpaner för fulla muggar och varannan måndag är det dags att logga in och göra sin order på Tulpankungens hemsida. Den här omgången har jag dock inte varit så där jätteflitig och gick därför in för att ändra förbeställningen från tio buketter till noll. Då kommer det här upp, precis som vanligt:Det påminner lite om när man var yngre och hade mesproppar till tränare som skrek bra till alla vare sig de sköt fem meter utanför mål eller snubblade på sina egna fötter. Det var tider det, tänk om man skulle få två tummar upp så fort man inte gjorde ett skit- då skulle jag kräkas av alla tummar framför mig.

3 kommentarer:

anna sa...

fast nu har du en vecka till på dig så om du känner för de så kan du ju sälja mer ;) Men det är jätte kul att du ändå är med och försöker även fast du inte ska med, gunilla har ju typ också bara sålt en sista gången nu så det är bra jobbat av dig :)

Phanny sa...

Hahahaha ja alltså kan ni betala bara några kronor mindre så är ju det bra :)

Cicci sa...

Hahhah älskar pojken på bilden