fredag 11 februari 2011

Dag 1- 10 fakta om mig

Det är den 11:e idag, alltså firar vi det med att börja på en sådan där lista som sträcker sig över ett visst antal dagar. Varför vi firar? För att jag fyller 18 om fem månader. I alla fall, tänkte att jag ska skriva några saker som jag tror att ni faktiskt inte vet om och inte det vanliga skrytet jag kör med.
  1. Komikern Micke Tornving har en gång sagt att han tycker att jag borde bli statsminister.
  2. Jag har alltid blivit trackad för min otroligt usla musiksmak. Då är min fråga: varför sprang jag då på konserter som ett jävla fån (nästan) hela förra året MED SÄLLSKAP! Då måste ju alla dessa ha otroligt usel musiksmak och det är högst unbelieveble då i stort sätt alla är esteter.
  3. Jag känner mig mycket mer självsäker när jag pratar med vuxna än med andra ungdomar. Jag skulle nästan kunna påstå att jag hatar att prata med andra ungdomar, deras föräldrar är oftast mycket trevligare.
  4. Jag ville varken ha eller fick ett smycke i form av ett kors när jag konfirmerade mig.
  5. Jag började dricka kaffe när jag var nio för att min plastmamma behövde någon att fika med när hon jobbade natt och var hemma på dagarna.
  6. Jag har blivit omnämnd som "and his very beautiful daughter Fanny" i USA:s största hundtidning. Undra vad den där domaren som skrev artikeln hade rökt.
  7. Min största rädsla är att misslyckas.
  8. Jag har aldrig haft på mig ett par konståkningsskridskor.
  9. Jag har haft en Barbiedocka i mitt liv. Den tappade huvudet efter fem minuter.
  10. Jag är sjukt stolt över att jag lyckades skriva en sådan här lista utan att ens nämna skolan.

2 kommentarer:

Proffe sa...

Fast du skrev ju inte en hel lista utan att nämna skolan eftersom att du nämnde skolan på 10. ;)

Phanny sa...

Haha nähä?