måndag 28 februari 2011

Någongång tvättat håret med alcogel?

Har precis duschat med Descutan och det var en jävla process ska jag be att få tala om. Två tvättar per tvätt och jag måste göra en innan vi åker till Artrokliniken imorgon bitti, ska vara där vid sju vilket innebär att jag måste gå upp vid fucking fem. Huh, äta får jag inte heller göra utan måste göra det innan midnatt.
Gud jag är helt hänförd- kollar på en dokumentär på tvåan om mörk materia, så jävla häftigt! Jag tror att den där rymdnörden som lärde sig alla planeter i ordning vid fem-års ålder kommer leva kvar inom mig för alltid, jag klagar inte.

Men aa, jag tror att det här blir sista inlägget innan operationen. HAHAHAHA DET LÅTER PRECIS SOM ATT DET ÄR VÄRSTA GREJEN! Hahaha jag orkar inte med mig själv. Som om mitt liv kommer göra en u-sväng över heldraget och bli något helt nytt och häpnadsväckande. Nej då, med jag kommer kunna ticka av narkos och operation på min lista över saker att göra innan jag dör. Alltid något.

Önska mig lycka till!

1 kommentar:

Cicci sa...

HOPPAS DET GICK BRA!!!!!!