söndag 13 februari 2011

Natten är ung och jag ligger vaken

Nu vill jag slå in pannbenet på min NO-lärare. Vi har in class-essay imorgon bitti klockan 8 i aulan och ska skriva om ämnen som vi inte lärt oss något om för att han är en hel jävla soppåse på att planera. Gash vad irriterad jag är. Inte blir det bättre av att jag måste ha packat till imorgon bitti och att mina fittiga hörlurar har gått sönder igen. Fan jag blir så lack! Har ni märkt att jag är arg ganska ofta på kvällarna numera? Jag har och det är inget vidare trevligt. Just nu hatar jag bara läraren över allt för att han är så jävla uruselt kass på sitt yrke. Och jag hatar att folk sitter och försvarar det med "ja men han är trevlig"! JA FINE! HAN ÄR TREVLIG MEN DET SPELAR FAN INGEN ROLL FÖR HAN ÄR SÅ JÄVLA JÄVLA JÄVLA DÅLIG PÅ DET SOM ÄR RELEVANT! "Aussie, ginger och mattelärare- det blir liksom inte bättre" säger Karolina. Tack fina du för att du får utlopp för mina känslor! Visst hoppas vi på snöstorm imorgon också? Anledningen till att jag är arg är att jag måste få MVG på det här och han har liksom inte gjort det lättare för oss, efter den här saken har vi typ inga läxor förrän provet nästa måndag så jag ska egentligen inte klaga men vad fan- hata inkompetens. Visst gillar vi mina förbannat röriga kvällsinlägg stuvade i ren och skär ilska där korrekt meningsbyggnad inte står på ingredienslistan? Det är i sådana här stunder jag inser mina begränsningar och börjar tvivla på mig själv, saker som jag är så ovan vid att känna att jag på riktigt blir rädd. Vet liksom inte hur jag ska bete mig när tanken "det är inte säkert att du fixar MVG i Natur B" flyger i huvudet i och med att sådana tankar i vanliga fall inte existerar. Någon dag ska jag berätta för er hur jag tänker när mitt psyke börjar svikta och hon som annars tycker att hon är störst, bäst och vackrast inser att hon kanske inte klarar allt ändå.

Inga kommentarer: