lördag 26 februari 2011

Friday night fever

Jennie hade feber igår kväll, jag hade en onormalt hög kroppstemperatur, jag hade ont i huvudet och har det fortfarande, vi däckade nog ganska fort av ohälsa båda två- i olika hus för säkerhetsskull. Men vi ska leva rövare på onsdag, så gott det går med en invalid på kryckor vill säga.
Idag är det dock lördag och jag funderar på att gå upp, vi ska ut och köra lite brumbrumbil på dagen och lite senare kommer våran hund aka det finska helvetet hit, pappa och Muminmamman fick nämligen för sig att åka till Dubai i några dagar vilket innebär att mamma, Johan och Tuva tar tillfället i akt att snöa in ännu mer på att köpa hund. Jag är förbannad, kan jag inte få bo åtminstone på ett ställe utan hund? Åhh vad jag känner att jag är bitter idag, får jag inte åka och shoppa med mamma imorgon hoppar jag från en bro.

Inga kommentarer: