torsdag 3 mars 2011

Älskling jag är hemma nu

Har ni sett att de har tagit bort Snooks album Är från Spottan? Kolla om ni är intresserade, det skulle jag ha gjort. Sååå, vad har jag haft för mig sedan jag bloggade sist då? Legat i en säng. Pretty much. Och lagat lite halvtråkig mat, gjort lite finfina ansiktsmasker, grinat lite för att vi är så fåniga, gjort lite konstiga ljud, gjort ännu fler konstiga ljud, snackat lite skit, ätit så jävla mycket skräp ni kan tänka er, varit världens sämsta tonåringar och vaknat okristligt tidigt- men framför allt har vi legat nerbäddade i sängen och bara gjort just precis ingen nytta alls. Jag älskar'e. Jag har dessutom tagit av det stora bandaget och tittat på vad som fanns innanför; ett nerblodat stort plåster under en plastfilm. Lite ont har det börjat göra också men Citodon räddar dagen och imorgon är det sjukgymnasten och shopping med Sara som gäller!

2 kommentarer: