lördag 5 mars 2011

If friends were flowers I'd pick you

Det stod det på berlocken från Björg som jag köpte till Ida, tyckte att det var lite fint. Verkade hon också tycka. Men i alla fall, är hemma med ett painful knä efter en jättemysig och trevlig middag på Koh Phangan med Ida och hennes familj. Muppen stannade kvar i stan och lilla jag som inte fyller 18 förrän om fyra månader och sex dagar åkte hem. De andra i hushållet är på Gondolen och kommer nog inte hem förrän runt tolvrycket, jag får nöja mig med lite sjukgymnastik och kudden tills dess. Imorgon blir det först en sväng till scouterna för att dumpa Idas kakdeg, sedan försöker jag få med Bella att gå med mig och träna en stund mitt på dagen och vid tre är det dags för julafton med de bortglömda resepresenterna från i höstas och vintras med Jenniepennie och Emmaslemma. Fika på Café Tornhuset blir det, jag borde få stammiskort där. Tror att jag måste göra lite läxor dessutom men det gör man när man inte har något bättre för sig.

Inga kommentarer: