torsdag 17 mars 2011

I made it obvious that I want you too

Tack du fina söta svenskalärare med underbara kläder för att vi fick till på måndag på oss med argumentationstexten, den här gången lovar jag att skicka in den i tid och inte dra nödlögnen "Men jag har ju mailat dig? Har du inte fått den? Skumt, jag skickar igen när jag kommer hem".
Nu kör vi lite geo-plugg i en timme och sedan åker jag in till stan igen och möter upp Tixitixiuntzuntz innan matchen i Saltis. Funtar på att ta med mig boken och läsa på bussen, måste utnyttja all tid jag får. Egentligen orkar jag inte gå ut i det här skitvädret idag igen men måste man filma så måste man, tror att videoanalysen till specialadrotten ska visas på onsdag, samma tid som jag ska till sjukgymnasten. Guess rescheduling's on the schedule.

2 kommentarer:

cicci sa...

Hahaha kul att jag också kör på den nödlögnen (y)

Fanny sa...

Hahaha funkar alltid!