söndag 27 mars 2011

Something blue...

Body pump är nya grejen for sure. Den där timmen av skakande och utmattade muskler gick hur fort som helst och för en gångs skull kände jag att min icke-koordination inte var något hinder. Nästa gång lassar vi på lite mer vikter och kör skiten ur kroppen, längtar redan nu.
Annars då? Jodå, en väldigt bra söndag och credden går till faktumet att vi inte har ett enda arbete för tillfället som ska jobbas på. Visst skulle man kunna börja med talet till svenska-nationella nästa vecka men det är långt kvar (så sitter jag där nästa söndag och bryter ihop för att jag inte börjat i tid, samma gamla visa men vet inte vad det är för låt), man måste ju utnyttja de få stunder man känner att man kan bara vara. Typ som idag, vi cyklade lite efter passet bara för att vi inte hade bråttom. Att det sedan visade sig att Bella hade jävligt bråttom är en annan femma. Och till det kan läggas att jag tog mig tid och rensade ut ett gäng nagellack som blivit gamla och gaggiga, nu är det bara 16 stycken kvar. Plus att jag var väldigt omsorgsfull när jag skulle välja ny färg för en stund sedan, något som man verkligen inte hinner i alla lägen. Vilken det blev? Det kunde jag inte bestämma mig för så det blev blå pastell på ena handen och rosa pastell på andra. Jättefint. Jodå.

Inga kommentarer: